Засоби автоматизації процесу створення документа
Шаблон - це відформатований певним чином документ - заготовка, який зберігається в окремому файлі та використовувується як основа для створення нових документів певного типу.
У текстовому процесорі Word 2007 усі шаблони розподілені на три групи:
У текстовому процесорі Word 2007 усі шаблони розподілені на три групи:
1) інстальовані - шаблони документів певних типів (листів, факсів,звітів та ін.),які інстальовані на комп'ютері у складі пакета Microsoft Office 2007;
2) Microsoft Office Online - шаблони документів різноманітних типів (вітальних листівок,визиток, бюлетенів, сертифікатів, грамот, запрошень, заяв, календарів та інші.), які розташовані на веб - сайті Microsoft Office Online;
3) шаблони користувача - шаблони, які створені користувачем.
Основним зі стандартних шаблонів Word 2007 є шаблон Звичайний (зберігається у файлі Normal. dotm) , який автоматично відкривається із запуском програми Word 2007 і встановлює за замовчуванням такий формат об'єктів документа
Коментарі
Дописати коментар